Klachten
Wij doen er alles aan om zorgvuldig te werken en proberen onze leerlingen en de ouders/opvoeders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan wel eens misgaan in de samenwerking. Wij zullen er alles aan doen om samen tot een goede oplossing te komen voor de klacht die u heeft. Dat begint voor ons bij het bespreekbaar maken ervan met de schooldirecteur. Neem hiervoor contact op met de school.
Als u er niet uit komt met de schooldirecteur, dan kunt u een formele klacht indienen. Op deze manier geeft u dat aan.
Voor Altra
In de Klachtenregeling Altra College staat hoe u een klacht indient. U stuurt de klacht schriftelijk naar de directie van Altra Onderwijsof bij de onafhankelijke klachtencommissie. De postadressen zijn:
Directie Altra Onderwijs
Purmerweg 116
1023 BB Amsterdam
Klachtencommissie Altra
Purmerweg 116
1023 BB Amsterdam
Voor Horizon
U vraagt een gesprek aan met de directie van Horizon. Neem hiervoor contact op met de receptie van het centraal bureau: 010-2854729 of servicebalie@horizon.eu.
Of u legt uw klacht voor aan een externe klachtencommissie. In de Klachtenregeling Onderwijs onderwijs leest u hoe dit werkt.